Retourbeleid 


Bij BOXID zijn we trots op het leveren van op maat gemaakte producten van de hoogste kwaliteit, vervaardigd volgens uw specifieke wensen en eisen. Omdat elk product uniek is en op bestelling wordt gemaakt, is het retourneren van producten in beginsel uitgesloten, zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden. 

We willen u graag op de hoogte stellen van ons retourbeleid:

1. Op Maat Gemaakte Producten: Onze producten worden uitsluitend op bestelling gemaakt, rekening houdend met uw unieke specificaties en ontwerpvoorkeuren. Dit betekent dat elk product uniek is en niet gemakkelijk opnieuw kan worden verkocht.

2. Communicatie en Ontwerpgoedkeuring: Voordat we met de productie beginnen, werken we nauw samen met jou om ervoor te zorgen dat alle details en specificaties correct zijn vastgelegd. Je krijgt de mogelijkheid om het ontwerp en de specificaties te beoordelen en goed te keuren voordat de productie begint, of hebt dit zelf bij de bestelling al goedgekeurd. Het is van cruciaal belang dat je alle details (ook van het ontwerp in combinatie met de aanleverspecificaties) zorgvuldig controleert en eventuele wijzigingen aanbrengt voordat u jouw goedkeuring geeft.

3. Kwaliteitscontrole: Ons team voert strikte kwaliteitscontroles uit gedurende het productieproces om ervoor te zorgen dat jouw product aan onze hoogste normen voldoet. We streven ernaar om eventuele fouten of gebreken op te sporen en te corrigeren voordat het product wordt verzonden, als je hebt gekozen voor bestandscontrole, dan beoordelen wij het bestand op technische juistheid, niet op schrijffouten of ontwerpfouten.

4. Garantie: We bieden een garantie op onze op maat gemaakte producten om ervoor te zorgen dat ze vrij zijn van fabricagefouten. Als je denkt dat jouw product een fabricagefout heeft, neem dan onmiddellijk contact met ons op, en we zullen de situatie beoordelen en indien nodig corrigerende maatregelen treffen.

5. Annulering van bestellingen: Je kunt jouw bestelling alleen annuleren als deze nog niet door BOXID is bevestigd. Zodra de order bevestigd is, is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren. Ga je annuleren nadat de order is bevestigd, worden er annuleringskosten in rekening gebracht welke afhankelijk zijn van de voortgang van het orderproces. 

6. Contact en Klantenservice: Als je vragen of zorgen hebt met betrekking tot de door jou bestelde producten, neem dan contact op met onze klantenservice. We zijn er om je te helpen en eventuele vragen of problemen op te lossen.

Wij streven ernaar om jouw tevredenheid te waarborgen en producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen. Als je nog vragen hebt over ons retourbeleid of als er zich specifieke situaties voordoen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.